utorak, 9. lipnja 2015.

Neću te pamtiti!

Neću te pamtiti po dugogodišnjoj karijeri košarkaša našeg kluba, ni da si bio njegova glavna poluga. Neću te pamtiti ni po tome što si svaku utakmicu pružao više od maksimuma i što si proglašen sportistom godine naše općine u dvoranskom sportu.
Neću te pamtiti po tome što si radio u onom veeeeelikom Bingu gdje se svi sjatimo negdje oko 1. u mjesecu kad legne plata, ni po tome što si ti sam bio veeeeeći od Binga. Neću te pamtiti ni po tome što si bio 6 godina mlađi od mene i što si rođen 1. u mjesecu kad se slavi nerad.

E po tome ću te pamtiti! Ali, neću pamtiti da si bio gromada od čovjeka i po tijelu i po duši...

I pozdravi nam Durana, Ipeta, Totija... i sve one dobre momke koji su požurili da nas ostave kako bi se mi ovdje snalazili kako znamo i umijemo, bez njih.

Ne mogu reći da sam te znala, bilo bi nezahvalno prema onima sa kojima si provodio više vremena. Ali sam te poznavala toliko da se nismo sreli a da se nismo pozdravili i pitali šta ima kod onog drugog. Tužna sam i jadna, jer oni za koje sam vjerovala da znam sad me više ni u prolazu ne pozdravljaju a kamoli da pitaju šta ima. Ti si me i pozdravljao i pitao, iako se nikada nismo upoznali, pružili jedno drugom ruku i rekli „Drago mi je...“. Ne, neću pamtiti da si se zvao Adnan.

Kada sam se u pola šale - pola istine požalila tvojoj majci da se izgleda još nije rodio taj moj tamo neki princ i da ću po svakoj prilici početi da gledam žene, ti si me u toj nakani zaustavio: 
- Nećeš dok je mene!
Znaš šta, nisam ja tužna jer si ti otišao, očito je da su te gore više trebali. Tužna sam i jadna jer si otišao bez pozdrava i uopšte ti nije žao što ću ja ipak početi da gledam žene. Jer, tebe više nema. A i kako ste krenuli da idete od nas neće ostati nijedan dobar i pametan a slobodan momak.
Ma i Bog zna ko je dobar, šta će Mu baksuzi.
Znaš šta, neću te pamtiti NIKAKO, jer neću ni morati – ne odlaze oni koji ostavljaju trag u životu, tu su zauvijek!

2 komentara:

  1. Divan oproštaj od nekoga kome još nije mesto Gore- neka mu je laka zemlja,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nego na komentaru, nadam se ga mu je gore bolje nego što je bilo ovdje :(

      Izbriši

Podijeli