petak, 13. veljače 2015.

Jedna nijansa crvene

Bila sam počela neku between man and woman priču, međutim tuđe priče nisu ništa više zanimljive od mojih. S obzirom da je Mars u Ovnu ovih dana dobro aspektovan, po procjenama astrologa, a to znači eksplozija naravi jednog entuzijaste, najbolje je onda da sebe stavim kao glavnog glumca. Ma samoj sam sebi kino.

Ljubav je u znaku.
Ako treba nekome dati savjet, nema bolje osobe od mene. Lahko rasipam teško stečeno iskustvo. Samo me nemojte tražiti da vas savjetujem kako da prekinete odnos. Ne volim kad se ljudi rastaju, čak ni onda kad moraju i kad je to najbolje rješenje. Tad me ne pitajte za mišljenje jer ću vam uvijek reći i objasniti sve negativne strane života kad si sam.
Isto tako, ako vam treba podrška, opet nema bolje osobe od mene. Samo nemojte da miješate podršku i nagovor. Objektivna po horoskopu ali i po stručnoj osposobljenosti i dobra za one koji cijene iskrenost. Za one druge koristim metlu. Od onih sam koji će ti pomoći da sakriješ leš ali ako me zajebeš ne zaboravi da znam kako sakriti leš. To sam negdje pročitala, ali never mind, ista sam takva.


– Milion poljubaca šaljem mojoj ljubavi za dobro jutro i dobar dan, nadam se da će ti ih uljepšati. Šta radiš u petak od 18:00?!

Neki bi to nazvali uljepšanim pozivom na sex ali ovako je izgledao poziv za izlazak na Dan zaljubljenih od tipa koji je na vrijeme shvatio da mi je erogena zona muški mozak. Razum i osjećaji moraju biti u harmoniji da bih ja bila zadovolj(e)na. Vjerujte mi, ništa nije erotičnije od pametnog muškarca i lijepe žene. Love is in the air, a meni je to važno. Ako nema takvog ljubavnog balansa nikakav sex ni čokoladice to ne mogu dopuniti. Probala sam i to, da potvrdim teoriju u praksi ali ne ide. Loše je. Ako radiš isto a očekuješ drugačije rezultate to je više odlika kratke pameti nego velikog mozga.

– Voliti se s tobom, eto to ću da radim.

Ne samo u petak, nego zauvijek. Ako nije zauvijek, nije ni trenutno. I ne puno, nego do kraja. To je to. Tačka. Nema nove rečenice, nema sarkazma. Ima samo ljubav.

Ali, nisam otišla do prve parfimerije da mu to dokažem. Nisam otišla ni do druge. Sviđa mi se to što se njegov razum divno slaže s mojim osjećajima. Naprosto vlada glavom i umije da usmjeri svu svoju energiju na najproduktivniji način. Tako organizovan i usklađen ali istovremeno dinamičan i nestrpljiv. Kad vatra gori, onda sve što joj treba jeste zrak. Tj. njemu trebam ja. A ne pokloni. Pokloni trebaju meni. Ženi.

Zatim mi prijateljica saopšti da sumnja kako je muž vara. Želi da ga uhodi. Mislim, može… Ali, osim mene, naravno. A da ipak dam neki savjet prije podrške?! Hmm… ne znam, možda bi bilo bolje da energiju koju namjeravaš potrošiti na praćenje, provjeravanje, analizu i dokazivanje usmjeriš na neki lagani šoping. Meni bi, recimo nekakav crveni donji veš bio jednostavnije i jeftinije rješenje, ali ne znam kakvu boju ti suprug voli. Doduše, nije ni bitno koju on voli, treba da zavoli ono što se tebi sviđa. Uz uslov da nije nijedna nijansa sive. Pažnja ide tamo gdje usmjeriš energiju*. I to sam negdje pročitala. I istina je. Ako je to ljubomora i uhođenje, onda će tebe odvesti na pogrešan put a njega u tuđi krevet. Znači, zavaraj da ne bi bila zavarana.

– Mene muž nikad nije izveo negdje za Dan zaljubljenih.

A meni nikad nije palo na pamet da budem ljubomorna i da ga uhodim. I da ga vraćam kad krene drugoj. Kad vam zalupi vrata, samo ih zaključajte iznutra.
U želji da budete voljene često pomiješate uzrok i posljedicu. Nemojte se zavaravati time da će ih nekakva lažna trudnoća i depresija natjerati da vas zavoli, naprotiv samo će ga otjerati još dalje. Zar sam trebala plakati i izmišljati trudnoću kako bi spriječila useljenje mog prošlog loverboya kod nove cimerke?! Ma evo sve trčim. Kod mene važi obrnuta teorija, vrlo važno je odreagovati suprotno od trenutnog osjećaja. Ako je to bijes, nasmiješi se. Mogu da se onesvijestim od bola ali zato taj bol ne zapamtim jer budem u nesvjesti. Logično.

To možda jeste najteži način, ali je provjereno najbolji ako želite vratiti muškarca. Niko ne voli patetiku i cmizdrenje i niko ne pada na očaj. Osim ako ne želite da neko bude sa vama iz čistog sažaljenja. A želite li?! Ja ne. Mislim da je najvažnije znati odigrati tu glavnu ulogu koju žena ima, a to je biti dama. Jedino to će držati i muškarca i njegovu pažnju.

– Ponesi vozačku, popiću koju čašu vina.

Prošlom sam ponijela i vozačku i sebe i auto. I poklon. Ne mogu bez sarkazma kada je riječ o tome. I umjesto da šuti kad mu se već riječ “hvala” ne slaže uz karakter, još mi je postavio i pitanje:
– Možeš li istovremeno da voziš i pričaš na telefon?!
Druže, mogu sve što hoću. I što neću, mogu. Ali nikako ne mogu ja, ovakva ljupka, nježna i romantična radi sklada s tobom držati osjećaje pod kontrolom i dijeliti tebi komplimente. I još da slušam tvoje prepričavanje svih dijelova “50 nijansi sive”. Izvini, ali meni sivilo smeta. Volim šareno. Žalim slučaj.

Za prave frajere kažu da nikad ne posuđuju auto i ženu. Ne znam da li je „pravi“, ovaj trenutni, ali mi je posudio auto. Meni, ženi. Uz uslov da koristim pojas, kaže da je to radi sigurnosti. I moje i njegove.
– Ali, ja se nikad ne vežem.
– E od sad hoćeš!
– U redu, gospodine Red.
I ja se svezah, u jednu novu nijansu crvene. A slučajno smo se upoznali. Zar sve velike ljubavi nisu slučajne?! U početku sam bila nesigurna, ali sam igrala na sigurnu kartu ljubavi, prateći damare vlastitog srca. Mislim da čak i najveći frajeri padaju na to. Ne mislim, nego znam. Volim što mu nisam odolila. Ali nisam ni mogla, pametan je. A kad je pametan onda je i lijep.

A možda je i njemu neka zaključala vrata?!

*Zana Poliakov (Ljepotaizdravlje)


Broj komentara: 6:

  1. Ti si meni potpuno suluda i genijalna ženska. Oduševljavaš me. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha... hvala ti Milice, shvatiću to kao veeeliki kompliment :D

      Izbriši
  2. Sjajno razmišljanje, još bolje pisanje! O-d-u-š-e-v-e-lj-e-n-a!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marina :*. I ja sam oduševljena što me hvališ :).

      Izbriši
  3. Dok se jedna vrata ne zaključaju, druga se ne otvore! :))

    OdgovoriIzbriši

Podijeli